همین الان برای خرید دامنه اقدام کن

دامنه، شاه کلید فتح وب! با بهترین قیمت تهیه کنید.

قوانین ثبت دامنه

کاراکتر مجازی که میتواند در ثبت دامنه استفاده شود عبارتند از حروف a تا z و اعداد 0 تا 9 و (-).

نام دامنه نمیتواند با خط تیره شروع شود یا پایان یابد.

ثبت دامنه با حروف فارسی امکان پذیر نمیباشد.

نام دامنه باید حداقل از 3 کاراکتر تشکیل شود.

نمیتوان از @ و . برای نام دامنه استفاده کرد.

برای خرید دامنه مشکلی داری؟

اینجا به سوالاتت در مورد خرید دامنه پاسخ دادیم

دامنه چیست ؟

دامنه (دامین – Domain)، نام مستعاری است که برای آدرس یک وب‌سایت در اینترنت استفاده می‌شود. به طور دقیق‌تر، دامنه شامل دو بخش است: نام دامنه و پسوند دامنه. نام دامنه، بخشی از آدرس وب‌سایت است که معمولاً با www شروع می‌شود و شامل نام منحصر به فرد وب‌سایت شما است.

چرا برای ورود به دنیای وب باید دامنه ای داشته باشید؟ شاید تعاریفی که تا به امروز برای دامنه شنیده اید مساله را برایتان پیچیده کرده باشد. بگذارید مساله را با مثال ساده ای واضح‎تر کنیم: فرض کنید که گوشی موبایلی خریداری کرده اید، آیا بدون سیم کارت و شماره کسی می‌تواند با گوشی موبایل شما تماس بگیرد؟ دامنه همان کاری را برای وب سایت انجام می‌دهد که سیم کارت و شماره آن برای گوشی موبایل شما. همان‎گونه که شماره تلفن همراه شما به دیگران امکان می‌دهد که با شما تماس بگیرند، دامنه نیز به مشتریان شما امکان می‌دهد که مستقیما وب سایت شما را از بین میلیون ها وب سایتی که در شبکه اینترنت و فضای مجازی در دنیا وجود دارد پیدا کرده و آن را مشاهده کنند.

  • Registry شرکتی است که مسئولیت عرضه و نگهداری فایل داده (Data File) یک دامنه سطح‌ بالا (TLD) را به عهده دارد؛ برای مثال شرکت VeriSign هم اکنون Registry  دامنه COM و NET است.
  • Registrar به عنوان یک شرکت واسط بین مشتری و شرکت Registry است و در واقع نماینده فروش و سرویس‌های ارزش‌ افزوده است. به عنوان مثال Tucows به عنوان Registrar بسیاری از TLD های موجود فعالیت می‌‌کند.
  • تغییر آنی Whois و تغییر نام مالک
  • قفل انتقال و تغییر مالکیت
  • دسترسی به DNS Management
  • ایجاد و مدیریت چایلد

سرعت و کیفیت در عملکرد

در آذردیتا، به معنای واقعی سرعت فوق العاده ای را برای ثبت، انتقال یا تنظیم dns برای دامنه تجربه خواهید کرد!